Pavle, jak jsi se vůbec k práci sparťanského řidiče dostal?
Před lety jsem několik sezon jezdil s českým národním týmem, kde jsem se poznal s Kubou Otavou. Po práci u reprezentace jsem si dopřával krátkou pauzu, když mi najednou volal Kuba už z pozice sportovního ředitele Sparty. Zrovna probíhaly změny v realizáku a technickém personálu. Nabídl mi, jestli bych se na Spartě nechtěl starat o vozový park. A tak jsem v lednu 2012, za časů manažera Jaroslava Hřebíka a trenéra Martina Haška, poprvé odjížděl na soustředění do Španělska.
Před lety jsem několik sezon jezdil s českým národním týmem, kde jsem se poznal s Kubou Otavou. Po práci u reprezentace jsem si dopřával krátkou pauzu, když mi najednou volal Kuba už z pozice sportovního ředitele Sparty. Zrovna probíhaly změny v realizáku a technickém personálu. Nabídl mi, jestli bych se na Spartě nechtěl starat o vozový park. A tak jsem v lednu 2012, za časů manažera Jaroslava Hřebíka a trenéra Martina Haška, poprvé odjížděl na soustředění do Španělska.
Na Spartě se kromě řízení autobusu staráš o celý vozový park. Co to obnáší?
Smluvně jsme vázáni se třemi společnostmi, od kterých máme auta. Těm pak zajišťuju servis, výměnu pneumatik, polepy a další nezbytné věci. Prostě vše, co se týká vozů. Speciální skupinou jsou pak trenéři a vedení klubu, kterým auta přezouváme nebo když je potřebují umýt, zajedeme s nimi do myčky. Mají od nás plný servis.
Smluvně jsme vázáni se třemi společnostmi, od kterých máme auta. Těm pak zajišťuju servis, výměnu pneumatik, polepy a další nezbytné věci. Prostě vše, co se týká vozů. Speciální skupinou jsou pak trenéři a vedení klubu, kterým auta přezouváme nebo když je potřebují umýt, zajedeme s nimi do myčky. Mají od nás plný servis.
Jak se za tu dobu tvá práce změnila?
Když jsem přišel, rozhodně jsem měl víc volna. Vozový park totiž čítal pouhých 14 aut oproti dnešním 45. Práce zároveň byla o dost odlišná od té v reprezentaci. V klubu se totiž člověk střetává s ostatními každý den nebo s nimi tráví čas na výjezdech. Před čtyřmi lety jsme také sáhli k výměně autobusu. Ten předchozí sloužil téměř dvacet let, a poté ještě dva roky béčku a ženskému týmu. Na konci už nás ale několikrát nechal na cestě, s čímž se pojilo hodně servisních nákladů, takže jsme ho prodali.
Když jsem přišel, rozhodně jsem měl víc volna. Vozový park totiž čítal pouhých 14 aut oproti dnešním 45. Práce zároveň byla o dost odlišná od té v reprezentaci. V klubu se totiž člověk střetává s ostatními každý den nebo s nimi tráví čas na výjezdech. Před čtyřmi lety jsme také sáhli k výměně autobusu. Ten předchozí sloužil téměř dvacet let, a poté ještě dva roky béčku a ženskému týmu. Na konci už nás ale několikrát nechal na cestě, s čímž se pojilo hodně servisních nákladů, takže jsme ho prodali.